martes, 11 de diciembre de 2018

La igualtat

     Resultat d'imatges de igualtat

          1. Fes un escrit d'una pàgina sobre la IGUALTAT entre les persones. Cerca imatges que la representin.
Historicament, les politiques d'igualtat d'oportunitats es remunten a la segona meitat del segle XX i actualment s'estan desenvolupant en quasi tots els nivellls adiministratius i politics, nacionals, de la Unió Europea i internacionals.
La igualtat d'oportunitats de les dones es un dret relativament nou a Espanya, que neix amb la democracia i l'aprovació de la Constitució.









         


      2. Cerca un conte popular, el penges al teu blog i l'expliques. També l'has d'acompanyar d'un parell d'imatges.

CARTA REIVINDICATIVA DE LA BELLA DE “
LA BELLA I LA BÈSTIA
Estimat Bèstia,
hola, sóc la Bella i t’envio aquesta carta perquè sàpigues que
estic farta de tot aquest masclisme que hi ha aquí, com per
exemple aquests vestits llargs que m’obligueu a portar,
prefereixo el que es porta ara: dur uns
shorts
 i una samarreta de màniga curta pels dies que faci calor i un
tsuki 
 i uns texans pels dies més freds. Una altra cosa que volia mencionar és que no vull pas ballar amb una fera salvatge com tu; segur que mai et dutxes i estàs ple de polls i puces i àcars i insectes de tota mena! I si el
teu aspecte no n’hagués sigut prou, el teu caràcter em repugna encara més! Et penses
que jo em voldria casar amb algú que tingui aquest caràcter tan masclista? Perquè si penses que si, estàs ben equivocat! Que sàpigues que si a algú se li ocurreix fer una
altra història d’aquest tipus tan masclista,
em negaré rotundament a deixar que això passi.
Però no sóc només jo, sinó que moltes de les princeses de contes s’estàn revoluciant, com la Caputxeta Vermella, la Blancaneus…
Segur que totes elles estarien d’ac
ord amb mi. A veure si ara les noies dels contes no podrem triar com vestir-nos i amb qui volem casar-nos!
Ells no decideixen, som nosaltres, les noies, les que decidim què volem i ja n’hi ha prou!
 Moltes gràcies per escoltar-me bèstia i que passis molt bon dia. Atentament, La Bella

Diu com la bella esta farta de tot lo maclisme i tot lo que representa.







No hay comentarios.:

Publicar un comentario